Дошки оголошень. Як виділити оголошення на загальному фоні

Люди часто розміщують оголошення на дошках. В нашому розділі оголошень також. І багато хто не замислюється що і як пише. Звичайно, можна написати багато оголошень, розмістити їх на всіх дошках і чекати багато дзвінків. Але! Якщо об'яви не цікаві, то читати їх не будуть, дзвонити - тим більше. І не важливо скільки оголошень розміщено.

Давайте розберемося з найчастішими помилками при створенні оголошень і з'ясуємо як зробити рекламу більш привабливою. 


Що неправильно: орфографічні помилки в заголовку, розміщення вакансії в розділі автозапчастин.


Що правильно: зрозумілий заголовок, багато світлин, докладний опис.

Структура. Звідки руки ростуть

Гарне оголошення складається з декількох частин:

  • Заголовок — Тема - що продаємо або купуємо;

  • Описание — що саме, в якому стані;

  • Світлини — як виглядає товар;

  • Заклик до дії і контакти — провокуємо зателефонувати, купити та ін.

А тепер по порядку і більш детально.

Заголовок. Як корабель назвеш

Перше, що майбутній покупець побачить на дошці оголошень заголовок. І для того, щоб "зачепити" погляд, у вас є одна-дві секунди. Якщо погляд покупця на вашому заголовку не зупиниться, то він оголошення не прочитає і, тим більше, нічого не купить.

С
тандартний заголовок складається з назви товару, привабливий — несе в собі ще й вигоду для покупця. Якщо ви займаєтеся, наприклад, нерухомістю, то на самому початку заголовка можете уточнити: ви продаєте нерухомість або здаєте в оренду. Для акційних пропозицій або знижок можна додати термін дії. Це додатково простимулює зайти на сторінку і прочитати оголошення.

Неправильно:

  • Не втрачайте свій шанс (Про що йде мова?)

  • Майстер масажу (Продається або здається в оренду? А може автор просто хвалиться?)

Правильно:

  • Фотоапарат Nikon D90 + 18-105 kit + карта пам'яті 32 ГБ, в ідеальному стані

  • Економний комплексний ремонт під ключ будь-якої складності

Опис. Розмір має значення

Дошки оголошень в мережі інтернет і дошки оголошень біля під'їзду відрізняються дуже сильно. У реальному світі друк коштує дорого, великі листи наклеювати важко ... Тому оголошення зазвичай дуже короткі, а всі подробиці з'ясовуються по телефону.

У світі віртуальному все інакше. На рекламних сайтах для кожного оголошення виділяється ціла сторінка. І як же рекламодавці користуються такою кількістю вільного місця?


Що не зазначено: покоління, ціна, терміни доставки і монтажу та ін.


Що не зазначено: від чого лікує, які протипоказання, ціна, об'емы упаковки, світлини та все інше

Інший крайній випадок. Ви дізналися що таке SEO, пізнали міць ключових слів і намагаєтеся просунути своє оголошення в пошукових системах. Я вас розчарую. Такі методи на сайтах оголошень не працюють. У ТОП ви швидко не потрапите, а по позиціях нижче третьої клацають менше 10% людей. Не робіть ставку на пошукових роботів. Зверніть увагу на людей. Вони ваше оголошення знайдуть швидше, ніж пошукові роботи, а простирадло з ключових слів ніхто читати не буде.


Що неправильно: текст оголошення написаний для пошукових роботів, дівчатам зрозуміти текст важко.

Що писати?

В описі потрібно відповісти на наступні питання:

Що ви продаєте? Опишіть найважливіші характеристики. Якщо не знаєте що писати, то подивіться оголошення конкурентів. Прочитайте як вони описують свої товари і послуги і візьміть собі все найкраще.

Скільки це коштує? Ціна - це найважливіше, що цікавить покупця під час вибору. Якщо ви не вказали ціну, готуйтеся до безлічі дзвінків з одним питанням: "Скільки коштує?". Краще оідразу напишіть за скільки ви готові продати свій товар.

Чому потрібно купити? "Батько маркетингу" Філіп Котлер колись сказав: "Коли люди купують дриль, їм потрібна не сама дриль, а дірки в стіні". Коли людина купує товар або замовляє послугу, вона хоче отримати певну користь. Напишіть яким чином ваш товар або послуга можуть принести користь майбутньому покупцеві.


Що правильно: текст оголошення написаний грамотно та легко читається.

Світлини. Замість тисячі слів

Оголошення про продаж товару без його фотографії нагадує продаж кота в мішку. Начебто кіт є, але невідомо який він. І навіщо тоді його купувати, якщо поруч продається пухнастий красень? Оголошення зі світлинами завжди виглядають привабливіше. Тому підходьте до цього питання з особливою увагою. І на обкладинку оголошення виставляйте найвдаліше фото.


Що неправильно: світлини вбиральні, м'яко кажучи, непривабливі.

Якщо ви хочете продати дорогу річ або послугу підготуйтеся. Змахніть пил з плазми, помийте авто, викличте клінінгову службу в квартиру ... І запросіть фотографа!

Якщо ваша річ коштує недорого, ви завжди можете зробити фото на свій телефон. В епоху цифрових технологій камери вбудовані практично в усі пристрої.

Що важливо памя'тати:

  • Зображення мають бути чіткими. Світлини не повинні виглядати як розмита пляма. Дайте покупцеві можливість розглянути те, що він може купити.

  • Світлин має бути декілька. Покажіть ваш товар з різних сторін і ракурсів. Окремо зробіть кілька фотографій з деталями. Наприклад, серійний номер пристрою, важливі частини обробки приміщень або одягу та ін.

  • Використовуйте контрастний фон. Світлий предмет на темному тлі і темний або яскравий предмет на світлому фоні.

  • Вибирайте найбільш вдалий ракурс. Наприклад, з одного кута кімната може здаватися більше. Якщо кімнату знімати не на рівні очей, а опустити камеру трохи нижче, то стелі будуть здаватися вище.


Що правильно: світлина чітка, вдалий ракурс, гарне освітлення.

Контакти. Дзвони мені, дзвони

Кінцівка Вашого оголошення не менш важлива, ніж його початок (заголовок). Ви хочете, щоб покупець подзвонив? Не соромтеся - прямо скажіть йому про це. Напишіть оголошення так, щоб у покупця не залишилося ні найменшого сумніву, що йому необхідно робити далі. Спонукайте його, мотивуйте!

Декілька прикладів:

  • Замовляйте у нас

  • Дзвоніть за телефонами

  • Звертайтеся за адресою

І далі вкажіть всі можливі способи зв'язку з вами: номери телефонів, адреса магазину, електронну пошту, сайт ...

Є ще один маленький нюанс, про який багато хто забуває — час для зв'язку. Правда, згадують про нього досить швидко, після першого раптового дзвінка опівночі або на світанку неділі. Кому як пощастить. Підготуйтесь заздалегідь і напишіть коли вам можна дзвонити.


Що правильно: два заклику до дії, кілька видів контактів, час для дзвінків і візитів

Сподіваюся, тепер ви розібралися, як правильно написати оголошення. Тому посуваємо клавіатуру ближче та починаємо писати своє оголошення.

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку